woensdag 19 maart 2008

Commentaar

Ken je het gevoel? Zo'n dag waar iedereen alleen maar commentaar op je heeft? Ja, fijn is anders. Het begint soms al 's morgens. Je ligt rustig te slapen en de wekker gaat af, shit! Je sloft naar beneden (half slapend) en daar krijg je de eerste commentaar van de dag! De bemoeizieke moeder die vraagt waarom je gistere je spullen niet hebt opgeruimd...je mompelt iets van...geen tijd en daarop pikt ze natuurlijk weer in. "Hoezo geen tijd! Ik heb veel meer werk hoor meisje!" Veel blablabla dus. Ok, de dag is begonnen, op de bus, weer commentaar! Je staat in de weg en krijgt van één of andere stinkende 50-jarige snorremans te horen: "kindeke, ge staat ier wel ferm in mijne weg zenne!". Ok, incasseren maar die handel.

Op school aangekomen, eerste les van de dag. Taak die wordt teruggegeven; commentaar over eventuele aanpassingen die ik nog kon doen en dat ik nog teveel vermijdbare fouten had gemaakt. Loop naar de maan, denk je dan! Zoveel commentaar, terwijl ik nog zoveel werk in die taak had gestoken en ze echt wel goed is! Tsss ongelofelijk, de muggenzifter.

De dag gaat verder, tweede laag commentaar van een vriendin: "Amai, gij ziet zo bleek en ge hebt zo'n kleine oogskes, precies slecht geslapen é"... alweer alles rustig over je heen laten gaan. Is er dan echt niets positiefs aan deze dag vraag je je dan af!... Nee, dat zal dan wel niet!

Oef, eindelijk het einde van de dag! Vlug op de bus naar huis. Ontspannend bad en liefst geen commentaar meer voor vandaag!

Alles wordt rustig en je denkt bij jezelf: "Wat een dag! Gelukkig loopt hij op zijn einde..."Je dommelt half in slaap...Geen commentaar meer voor vandaag en op naar morgen...
En dan toch weer... : "Heej, slaap je al? Je hebt de vuilniszak niet buiten gezet, vergeetkop die je bent!"

2 opmerkingen:

Unknown zei

U kunt een vloer lamp die is een stuk, in welk geval je grootste zorg is dat het niet aantasten of uit te gaan van stijl te kiezen. Overkoepelende staande lampen zijn een goede compromis. Ze zijn dramatisch en mooi en geven warm en diffuus licht en perfect in elk corner.I ben ook als Arching staande lampen voor mijn huis of kantoor. u kunt industriële vloerlamp genaamd.

moderne industriele vloerlamps Nederland

Unknown zei


Als u op zoek bent naar een eenvoudige decoratieve touch die beide verheldert je kamer en thematisch verenigd je look, wilt u misschien een vloer lamp.My eerste keus vloerlamp overwegen om huis of office.I ook sieren als zeer tafellamp voor het lezen tabel of computer tafel.

Industriële vloerlamp beoordeling Nederland